imprimir página

viernes, 28 de mayo de 2021

A MARIOLA

 




Brinca , brinca
Brincadeira

                  Miña pomba.                                                                                  Miña rula
                  Meu cariño.                                                                                     Meu amor

Que si non pisas a raia
Has de ganar un biquiño 

                  Miña pomba.                                                                                   Miña rula      

Brinca,brinca
Brincadeira

                  Meu cariño.                                                                                      Meu amor

Inda que pises a raia
Un biquiño has de levar

                  Brinca,brinca.                                                                                  Brinca,brinca

Brincadeiro
Meu cariño,meu amor








No hay comentarios: