imprimir página

viernes, 28 de agosto de 2020

PAISAXES E CANTARELAS XIII.- DAME UN BICO

 


Dame un bico, dame un bico 

Dame un bico miña nai 


Que teño medo do vento 

Do rexo ronco zoar

Que teño da noite medo

Do negro mouro cantar


Dame un bico, dame un bico

Dame un bico miña nai


Por si ven o trasno vello

Para meus soños roubar

Por si ven o trasno meigo 

Para meus anxos levar 


Dame un bico, dame un bico

Dame un bico miña nai


Que quero outra vez sentir

O riso do teu  mirar

Nos teus ollos rebuldir

Nos meus ollos cariñar


Dame un bico,dame un bico

Dame un bico miña  nai 


Debaixo miña almofada

Coma tesouro do  mar

Coma galano de fada

Eilo, miña nai, gardar 


Dame  un  bico, dame un bico

Dame un bico miña nai 


Dame un bico milagreiro 

Que me faga non medrar

Que me faga sempre  neno

Que non quero despertar 


Dame un bicos, dame  un bico

Dame un bico miña nai. 





No hay comentarios: